piątek, 7 września 2012


Takie tam nie moje zdjęcie ,ale mi się spodobało *.*
Dziś byłam z Gabą ,Natalią i Rafałem na lodach w Villi Cafe ,ale ja z Gabą jadłyśmy gofry xd
Miał iść też Szymon ,ale dostał 1 z czegoś tam i nie mógł ;d Potem jak wracaliśmy spotkaliśmy takich kolesi na moście pogadałyśmy i poszłyśmy .xd miałam jutro wbić do Michała do Męciny ,ale idę chyba do Gaby G . ;D A i dzisiaj była kartkówka z matmy - masakra ;o 
____________________________________________________________

Dobrze wiem ,że czasem trudno mnie kochać,
Ale chyba łatwo zobaczyć miłość w moich oczach ,
mam ją tylko dla Ciebie ,całe serce dla Ciebie mam ,
Wszystko dla Ciebie ,jak wiele może nawet nie wiesz .

1 komentarz:

  1. fajne zdjęcie.. ♥

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń